» Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Pretty Fitty

1.      POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą ET Tomasz Bartosiewicz. (zwany dalej Sprzedawcą) z siedzibą w Warszawie (02-496 Warszawa) ul. Koronacyjna 20, NIP: 521-212-45-48 ,  REGON 014961295

1.2. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: adres: butik@prettyfitty.pl.  telefonu: 604 079 006

1.3  Sprzedawca prowadzi sprzedaż prezentowanych produktów na odległość za pośrednictwem Internetu na terenie Polski.

1.4. Wszystkie ceny Sprzedawcy są podane w złotych polskich PLN i zawierają podatek VAT.

1.5 Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.

1.6 Nie ma konieczności rejestrowania się w serwisie w celu realizacji zamówienia. Można dokonać zakupu bez rejestrowania i logowania, wypełniając jedynie formularz z danymi niezbędnymi do przeprowadzenia transakcji.

1.7 Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

2.     PROCEDURA ZAWARCIA I REALIZACJI UMOWY

2.1. Kupujący składa zamówienie w formie elektronicznej i stanowi ono ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie sklepu Sprzedawcy za określoną tam cenę. Przedmiotem zamówienia mogą być wyłącznie artykuły wymienione w obowiązującym w chwili składania zamówienia katalogu internetowym.

2.2.  W celu dokonania zakupów należy dodać do koszyka wybrane produkty i złożyć zamówienie. Postawą jego realizacji jest poprawne i kompletne wypełnienie wszystkich pól formularza zamówienia, a w szczególności adresu e - mail. Na ten adres zostanie wysłana informacja o złożeniu zamówienia.

2.3 Oferta złożona przez Kupującego w postaci elektronicznej jest wiążąca.

2.4 Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie:

- dla zamówień płatnych przez system payU - w momencie otrzymania zamówienia przez sklep i odnotowania płatności w payU

- dla zamówień płatnych przelewem - w momencie otrzymania środków lub potwierdzenia dokonania przelewu. Jeżeli w ciągu 72 godzin po złożeniu zamówienia na rachunku Sprzedawcy nie zostanie odnotowana wpłata, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

2.5. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony przez kupującego towar nie jest dostępny - powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie pięciu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym kupującego i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.

2.6 Kupujący może wybrać następujące formy płatności:

-gotówka - przy odbiorze towaru, płatność regulowana u kuriera

-tradycyjny przelew bankowy - wpłata przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew. Wysyłka nastąpi niezwłocznie po wpływie należności.

-płatność przelewem poprzez system płatności PayU przed odbiorem towaru. Jest to najszybszy i najpewniejszy sposób nabywania towaru. Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne- użyte tylko do realizacji transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane. Informacja o dokonaniu płatności jest natychmiast potwierdzana przez system.

2.7. Do każdego zamówienia wystawiana jest w systemie faktura proforma a na życzenie Kupującego faktura VAT.

2.8. W momencie przekazania towaru dla przewoźnika, Kupujący otrzymuje informację o wysłaniu towaru.

2.9 Zamówienia są wysyłane w terminie 3 dni roboczych od odnotowania wpłaty.

2.10. Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu kurierem lub Pocztą Polską listem poleconym;

-przesyłka kurierska przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru: koszt 14 zł. Czas dostawy od nadania przesyłki 1 dzień roboczy, przesyłka kurierska za pobraniem 18 zł. Płatność regulowana u kuriera. Czas dostawy 1 dzień roboczy.

-przesyłka Pocztą Polską listem poleconym koszt 8,90 zł. Czas dostawy 4-5 dni roboczych. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem Pocztą Polską.


2.11. Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona. W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół Kupujący powinien przesłać, bez zbędnej zwłoki, do Sprzedawcy.

3.     ZWROT I WYMIANA TOWARU

3.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwroty dokonane po terminie 14 dni nie będą realizowane. W celu odebrania nie przyjętego zwrotu kupujący jest zobowiązany do ponownego opłacenia kosztów przesyłki.
3.2.  W celu skutecznego odstąpienia od umowy Kupujący obowiązany jest do wypełnienia formularza odstąpienia od umowy  i załączenia go do przesyłki zwrotnej. Pieniądze zwracane są w ten sam sposób w jaki została dokonana zapłata za zamówienie, tj. jeżeli payu to zwrot również przez payu, przy przelewach również przelew zwrotny. W przypadku zamówienia za pobraniem należy w formularzu odstąpienia od umowy podać numer konta na jaki mają zostać przelane pieniądze.

3.3.  W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku skutecznego odstąpienia przez Kupującego od umowy Sprzedawca  dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu jakiego użył konsument przy dokonywaniu zapłaty, tj. w przypadku płatności przez payU, zwrot jest również realizowany przez system payU. W przypadku płatności przelewem oraz za pobraniem zwrot środków odbywa się na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.

3.4 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony towar ma odcięte metki, posiada ślady użytkowania, uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia. Chyba, że uszkodzenia stanowią niezgodność towaru z umową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 z późn. Zm.)

3.5 Zwracany przez Kupującego towar musi mieć oryginalnie przyczepione kartonikowe metki, produkty z odciętymi metkami uznawane są za używane i nie będą przyjmowane do zwrotu. Zwracany produkt musi zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w transporcie, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie, Towar powinien być zwrócony na adres:  PrettyFitty, ul. Koronacyjna 20, 02-496 Warszawa

3.6 Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Kupujący. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

3.7 W celu wymiany towaru na inny model/ rozmiar, należy zrobić zwrot i dokonać nowego zakupu. 

3.8 Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na koszt sklepu, przesyłek wysyłanych za pobraniem.

3.9 W sytuacji zwrotu całkowitego zamówienia kupon rabatowy wynikający z jego wysokości zostaje automatycznie anulowany.

4    REKLAMACJE


4.1. Wszystkie towary dostępne w sklepie Sprzedawcy są nowe i objęte gwarancją na warunkach producenta.

4.2. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba że naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony na wolny od wad bądź nastąpi zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto i ponownie dostarczony na koszt Sprzedawcy.

4.3. Jeśli naprawa lub wymiana towaru nie będą możliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu) to Sprzedawca zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru, według woli Kupującego.

4.4. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową należy go odesłać na adres:


ET Tomasz Bartosiewicz
PrettyFitty Sklep Internetowy
ul. Koronacyjna 20
02-496 Warszawa

4.5. Reklamacji może dokonać tylko Kupujący.

4.6. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, szczegółowy opis powodu reklamacji. Formularz reklamacyjny , oraz dane do kontaktu (adres e -mail lub telefon).

4.7. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.

4.8. Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii pokazane na witrynie www.prettyfitty.pl kolory mogą różnić się od rzeczywistych.

5.    OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

5.1. Kupujący, podając dane osobowe w formularzu rejestracyjnym, oświadcza, że są one zgodne z prawdą. W przypadku podania przy tworzeniu lub aktualizacji konta nieprawdziwych danych Sprzedawca zastrzega sobie prawo usunięcia konta, z którym są one związane.

5.2. Zakładając konto Kupujący wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę, w celach związanych z realizacją sprzedaży towarów, podanych przez siebie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002 roku). Jednocześnie Sprzedawca zapewnia, iż dane te nie będą udostępniane podmiotom trzecim w jakimkolwiek celu.

5.3. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane adresowe Sprzedawcy podane są we wstępie do niniejszego regulaminu.

5.4. Każdy Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, a także prawo ich poprawiania i żądania usunięcia. W celu usunięcia danych należy wysłać odpowiednie żądanie na piśmie pod adres Sprzedawcy.

5.5. Kupujący zobowiązuje się do wykorzystywania posiadanego konta zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego regulaminu oraz zasadami etykiety korzystania z sieci Internet.

5.6. Umowa sprzedaży zawierana jest między Kupującym a Sprzedawcą.

5.7. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

6.   POSTANOWIENIA KOŃCOWE

6.1. Niniejszy Regulamin w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.  o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Sklep Sprzedawcy nieodpłatnie udostępnia Kupującym niniejszy Regulamin przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługują się usługobiorcy.

6.2. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem.

6.3. Sprzedawca informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:

Cookies - są to krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie informatycznym kupującego (tj. na komputerze, z którego dokonano połączenia ze Sklepem Internetowym), możliwe do odczytania przez Sprzedawcę. Pliki te pozwalają na późniejszą identyfikację kupującego w razie ponownego połączenia z kupującego z komputera, na którym zostały zapisane. Cookies są wykorzystywane przez Sprzedawcę w następujących celach: dla ułatwienia Kupującemu korzystania z zasobów Sprzedawcy, w celu dostosowania wyglądu Sklepu do oczekiwań i potrzeb konkretnego kupującego (tzw. personalizacja), w celu monitorowania ruchu na stronach Sklepu, w tym porównania częstotliwości korzystania z określonych zasobów przez kupujących. Kupujący ma prawo w każdym czasie wyłączyć „cookies”. Wyłączenie obsługi „cookies” jest możliwe w przeglądarce kupującego.
Sklep Internetowy przesyła kupującemu e-maile, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.

Przejdź do strony głównej